יום שלישי, 4 במאי 2010

ארנב טוב לבב




אני זוכרת, כשרק התחלתי לתפור ולהכין דברים למכירה, זה היה כשהבן הבכור שלי היה בן שלושה חודשים, וכשאני מסתכלת עכשיו על הדברים שתפרתי אז אני צוחקת,
כאילו היה לי מחסום מלהכניס "צבעי בנות" לא רק הביתה אלא גם ליצירות- הכל בגווני כחול, ירוק, תכלת, צהוב וקצת אדום מדי פעם.....
כשהבת שלי נולדה נולד אצלי פרץ יצירה נוסף והפעם השתחרר לי הבורג באגף הצבעים במוח והתחלתי להשתולל אבל מאז- כמעט הכל ורוד :-))
הפעם רציתי לתפור מתנה לחברה שילדה בן ופתאום מצאתי את עצמי אובדת עצות :-) בובה? אי אפשר, באמת! אז מה עושים?
נפל הפור על בובה בצורת חיה, אבל איך עושים אותה יפה ולא ורודה? ובלי שיער? ובגדים? ופרחים???? משהו?......


הלכתי לפשפש בבלוג הקישורים של פרפרים שהוא פשוט מקור בלתי נדלה לרעיונות, תמונות, ומה שהכי כיף שם- זה רק הדרכות חינמיות!!
ושם מצאתי את באולינג הארנבות הזה.


בחרתי פליז תכלת, בד משובץ אדום, וקצת קצת (קצת) לבד אדום לאפליקציה (קטנה...)


האזניים המרשרשות והפנים הרקומות:




תראו איזה לב טוב יש לו....



והאחוריים





והנה הוא בתוך הבית שלו







והנה הוא ממותג, עטוף, מבורך :-) ומוכן לשילוח לחייו החדשים....



והברכה:



הברכה היא חתיכה שנגזרה מקופסאת מתנה של FOX שהתכוונתי בכלל לגזור ממנה חתיכה של אדום מנוקד בלבן,
אבל כשראיתי על הצד השני את הארנבת הזאת עם החברים שלה- בינגו!



אין תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails