יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

הדרכה: איך להכין פוף מצמיג ישן? DIY old tire seat

התחדשתי לי בפוף
נוח בטירוף, יפיהפה, שתי דקות עבודה
ובחינם!!

יש יותר טוב מזה?

אז ככה, ביום עמוס אחד, כשגם ככה לא נשאר מקום קטן לתמרון בלוח הזמנים המטורף, צץ לו פנצ'ר מארץ מרפי.
לקח לי כמה טלפונים לחוצים לבעלי היקר, ועוד כחצי שעה,
וכבר הייתי אצל הפנצ'ר מאכר.

ברגע של שלווה בלתי צפויה באה ההשראה,
למה שלא נמחזר את הצמיגים הרבים ששוכבים פה בחוץ?
ביקשתי וגם קיבלתי,צמיג קטן וחמוד. וכבר חשבתי לעשות ממנו פוף אבל לא היה לי מושג איך.
בהתחלה סרגתי לו כיסוי מחוטי טריקו אבל התיאשתי באמצע.
ואז שאלתי את בני היקר איך לדעתו כדאי לעשות מזה פוף?
והוא, ברצינותו היצירתית ענה לי ככה:"אולי נכניס פנימה כריות כדי שיהיה על מה לשבת, ותצפי את הכל באחד הבדים שלך?
גאון הילד! מי גידל אותו?
כעבור חצי שעה הכל היה מוכן!

מה צריך?

צמיג ישן נקי ושטוף
שתי כריות או יותר לפי גודל הצמיג
בד טריקו דק באורך 5 מ'
בד נוסף בגודל קוטר הגלגל+ 10 ס"מ מכל צד

איך מכינים?




1. מכניסים את הכריות לתוך הצמיג 


2.מקפלים את הבד לשניים ומניחים עליו את הצמיג


3. מתחילים לתחוב את קצות הבד אל מתחת לשוליו העליונים של הצמיג


4. מניחים את הבד השני מעל מרכז הצמיג ומתחילים לתחוב כלפי פנים כדי לכסות את הכריות.



מוכן!!




פורסם לראשונה במדור שלי במגזין "פנימה"


אין תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails