יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

מכונת תפירה חדשה!!!

איזה כיף!! גם חנוכה, גם חופש, גם טיילנו כל המשפחה יחד וגם..... קיבלתי מכונת תפירה חדשה!!!!

אז אחרי שבמשך בערך שמונה עשרה שנים, אולי יותר,  שאני תופרת פה ושם- יש לי סוף סוף מכונת תפירה משלי!!
כבר כמה שנים טובות שאני משנוררת את מכונת התפירה של אמא שלי ואמא שלי החליטה שהגיע הזמן שאפרוס כנפיים ושלחה אותי לקנות מכונה משלי.
במשך כמה חודשים הייתי בטוחה שאקנה זינגר מארה"ב אבל לאחרונה נטרפו הקלפים והתחלתי לפזול לעבר הברנינה, שבכל מקום המליצו לי עליהן בכל פה.אתמול, במסגרת יום כיף משפחתי בתל- אביב, קפצנו רגע לרחוב דיזינגוף, נכנסתי לחנות "ברנינה" וכעבור בערך רבע שעה כבר חזרתי לאוטו עם מכונה. כמה אופייני לי.....
לא היו לי הרבה התלבטויות באשר לדגם כי זאת היתה היחידה שהיתה במסגרת התקציב שלי ועמדה בכל הדרישות.
הדגם הוא Bernette 730 בערך בת שבע, דווקא העובדה שהיא שימשה תופרת (או תופר?) אחרת לפני, מסקרנת ומוסיפה לה אופי וייחוד בעיני....



המכונה מצולמת על רקע בד מהמם שקניתי בנחלת בנימין- שדווקא עכשיו כשיש לי מכונה חסך לי המון עבודת טלאים, נכון מקסים?
מאז שהמכונה הגיעה אלי כבר הספקתי להעביד אותה קשה וכבר יש לנו כמה דברים חדשים, עליהם בפוסטים נפרדים.
גם מטבח לילדים הספקנו לסיים בחג הזה אבל אני מכינה לכם תמונות יפות לפוסט מיוחד על הפרויקט הכי ארוך, מושקע ומשתלם שעשיתי אי פעם.....

ששארית החג הזה תהיה שמחה ומוארת! חג שמח!

אין תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails