יום שני, 17 בינואר 2011

כובעים לכבוד החורף...........

אני ממש בשוק לגלות כמה זמן לא כתבתי פוסט!
ולא ציינתי את יום ההולדת הראשון של הבלוג שחל לפני כמעט חודש!
בין עיסוקי הרבים הזמן פשוט טס לי- זה שהזמן עובר מהר כשנהנים זה נכון- ובמיוחד כשעסוקים.....

לאחרונה היתה מכירה שכולה מוקדשת למוצרים "ירוקים" ואני תפרתי את כל המוצרים שלי מבדים ממוחזרים:
כובעים מסוודרים וחולצות טריקו,
תחתיות לסירים מג'ינס ישן,
קלמרי צבעים לילדים,
בובות כרגיל מכל מיני בגדים ועוד כל מיני פיצ'יפקעס.

הנה קצת תמונות של חלק מהכובעים (אלו שטרם נמכרו- כי לא היה לי זמן לצלם לפני...)





והנה קצת תמונות מהמכירה:



ראיתם איזה לוח חמוד? קניתי בצרפת שנה שעברה עוד לפני שידעתי שאקרא אוזה....


עידכונים נוספים על כל הנעשה כאן לאחרונה בהמשך....

תגובה 1:

יעל אמר/ה...

מהמם!! :)
איך היה? כמה נמכרו??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails