יום ראשון, 6 במרץ 2011

פנימה גיליון שני- הצצה

הגיליון השני יצא גם הוא והנה הצצה למדור שלי-

חלק א' ביקור אצל משפחת אור בכרמי יוסף.
בית בניחוח איטלקי, מאד משפחתי וחם. אהבתי אצלם מאד מאד את המטבח, שהפתיע אותי בפונקציונאליות שלו-
המטבח מאורך- ואני, שבד"כ לא ממש מתלהבת ממטבח ארוך וצר- השתכנעתי לטובה!
בנוסף הוא גם מאד יפה.....
שימו לב לפס התאורה העליון- נקנה בקימחי והותאם במידתו ובעוצמתו במיוחד למטבח הספציפי.
ותשמעו, הוא עושה את העבודה! הוא מאד מאד מוצלח, מצליח להאיר הכל בלי להצל על כלום, לא מפריע לעיצוב המטבח ומשתלב טוב עם צורת החדר.



תראו בתמונה למעלה את שרפרף איקאה הקלאסי בעל המדרגה צבוע בצורה ובצבע שגורמים לו להיראות אחר לגמרי מאיך שהוא נולד.....


אני מנועה מטעמי אתיקה מלכתוב פה עוד אבל אראה לכם תמונה שלא פורסמה ושאני אוהבת-



מראשותיה ומרגלותיה המפורזלים של המיטה הגיעו מאיטליה בירושה מסבתה של עמית בעלת הבית -נכון מקסים?

ובאגף עשה זאת בעצמך-
מגרש משחקים בתוך קופסאת פיצה.



פשוט לוקחים קופסאת פיצה ויוצרים עולם שלם בהדבקת שאריות בדים, לבד, אבנים קטנות וגזירי עיתונים.
אפשר בסוף היום לסגור הכל עם המשחקים בפנים-גאוני!

חייבת לציין לטובה את פיצה קנולי בקניון שרונים (גילוי נאות- אף פעם לא אכלתי שם...) שנתנו לי קופסא קטנה בחינם וגדולה בשני שקלים- שווה, לא??

צילום: יעל שלו

תגובה 1:

154 אמר/ה...

מהמם!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails