יום רביעי, 15 בפברואר 2012

עשה זאת בעצמך- צלחת מוגבהת מעציצי חרס


במסגרת המדור שלי במגזין "פנימה" הגשתי לכבוד טו' בשבט הצעה מעניינת לשימוש בעציצי החרס המקסימים שקונים בגרושים במשתלות. יש לי חולשה לצבע הזה, כל כך טבעי, כל- כך אמיתי- לא פלא שהבית שלי בצבע חמרה, ואין לקוח שלא שמע ממני את המילה טרהקוטה (יש כאלו שאפילו השתכנעו.....) ואפילו במטבח אחד הצלחתי לשכנע את בעלת הבית לעשות משטח עבודה מאבן קיסר בצבע חמרה (הייתי צריכה גם לשכנע לא מעט את איש השיש שיביא לי דגם שכבר לא ייצרו.....).
בקיצור, קלי קלות והופכים תחתית לעציץ ועציץ קטן לצלחת הגשה מוגבהת (גם לזה אגב יש לי חולשה....)
פשוט מעמידים את העציץ במהופך, ומדביקים אליו את הצלחת בדבק אפוקסי. מקסים וקליל!





צילום: עודד בן- משה


3 תגובות:

מיקור חוץ אמר/ה...

ממש נחמד

פתיחת עסק אמר/ה...

באמת צלחות יפות

להקה לחתונות אמר/ה...

אחלה עוגיות

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails