יום שישי, 17 באוגוסט 2012

עשה זאת בעצמך חידוש ארונית נעליים DIY shoe rack


לפני חודשיים, הייתי עם חברה באיקאה, ושם מצאנו במציאון את ארונית הנעליים מפלסטיק של איקאה אבל גם אחרי ההנחה היא היתה יקרה, (שמתם לב שהדברים האלה תמיד יקרים משום מה?)

החלטתי שזה באמת לא בוער, אסתדר בלעדיה.
אח"כ באותו היום נסענו לבת- ים, לבושתי, מודה שלא הייתי בעיר הזאת מעולם קודם,
ופתאום צדה עיני את שידת הנעליים הזאת, מעץ מלא שנראתה מצוין.
עמדה לה בפינת הרחוב וחיכתה רק לי
אצתי רצתי, והעמסתי אותה מהר לאוטו.

ככה זה, גיליתי- כשאני מתלבטת על משהו (נדיר שזה קורה...) סימן שתבוא הזדמנות הרבה יותר טובה בקרוב.
ואכן- כך היה! ובאותו היום!

הגעתי הביתה, צבעתי את כל השידה בלכה בגוון אגוז שנשארה לי מאיזשהו פרויקט,
מה שהפך אותה לקצת יותר כהה, ואת החלק האמצעי צבעתי בצבע מנטה- מה שנשאר לי מצביעת המטבח בשנה שעברה.

נשאר לי רק לתקן את המדף הפנימי העליון שהבורג הימני שלו השתחרר וזהו!

מה אתם אומרים?






תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מהמם!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails