יום שני, 27 בפברואר 2012

עשי לך הוויאנס

אתמול הוזמנתי לאירוע כיפי מאין כמוהו: היתה לי משימה מאד מאד קשה, לבחור לי צבע הוויאנאס, צבע רצועות, וקישוט.
אה, ואז לאכול בבראנץ' שווה במסעדת אונו התל- אביבית.באסה, אה?
כל זה במסגרת אירוע השקת עונת הקיץ של הכפכפים הברזילאים האלו, שכמה שיש לי מהם, לא די לי. הכיף הכי גדול היה שהזמינו גם את יעל אחותי. אז ככה יצא שבילינו לנו בוקר בנות ועוד יכולנו לקרוא לזה "במסגרת העבודה".....
הקונספט השנה הוא "עשה זאת בעצמך"- בוחרים צבע סוליה, מתאימים צבע רצועות ויכולים להוסיף ניט או קישוט לפי בחירה.כל זה חוץ מהדגמים הצבעוניים והמהממים שקיימים בחנות.
והחולשה האמיתית שלי- הוויאנס לילדים, הילדים שלי מגיל אפס איתן, הן סגורות מאחורה בגומי וזאת פשוט מתיקות צרופה!





בוחרים סוליה ורצועות
בוחרים קישוט והבחורה החמודה עם המרצע מחברת אותו.



והנה הבחירה שלי: סוליה זהב, רצועות בירוק מטאלי מהמם וקייצי,
ורובוט קטן
נכון מדליק?





והנה אנחנו מתפנקות בבראנץ'







אז יאללה, איפה הקיץ? אני כבר מוכנה....

2 תגובות:

Tiny girl אמר/ה...

שרה, לא רואים את התמונות

אנונימי אמר/ה...

אין תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails