יום שלישי, 13 במרץ 2012

נעליים מתובלות היטב- השקת קולקצית הקיץ של זמש


אתמול הוזמנו להשקת קולקציית הקיץ של מותג הנעליים זמש.
כיאה לצבעי העונה המקבילים לצבעי התבלינים הים תיכוניים שלנו התקיימה ההשקה במסעדה הכי מתובלת שיש- "ד"ר שקשוקה" בשוק הפשפשים. אז מה היה שם? שקשוקה מתובלת היטב שחלקתי עם אחותי היקרה, קעקועי חינה מקסימים, נעליים קייציות וכיפיות בצבעי כתום,צהוב, אדום וירוק. לסיום התחדשתי לי בנעליים מהממות שכבר קיבלתי עליהן מחמאות היום בבוקר- נעליים אביביות מזמש בצבע קינמון עם שרוכי עור כהים- בדיוק סוג הנעליים שהיו חסרות לי!
עם כל זוג נעליים קיבלנו גם צנצנת מתוקה עם תבלין לבחירתנו- והמרוקנית שבי הגרילה כורכום- איך לא....
בנוסף, יצא לנו לערוך היכרות אישית עם בעלי המותג ומעצבי הנעליים- חדווה וחיים ברששת זוג חביב , צנוע ומיוחד ביותר שניכר שהם פשוט אוהבים את מה שהם עושים- תענוג לראות!
והחלק הכי כיף- המעצב הראשי התלהב מאד מאד מהמגפיים שלי ואמר שהן ממש מעוררות השראה....היש מחמאה גדולה מזו???



תקרת המסעדה המקושטת באינסוף קלחות נחושת.

והיד שלי מקושטת בתכשיט חינה- יום כיף מושלם, לא?


הנעליים החדשות שלי, מה אתם אומרים?




אין, אין כמו השקשוקה של ד"ר שקשוקה!!



עמוסות בשקיות מטיילות בשוק הפשפשים 
שימו לב למגפיים מעוררות ההשראה שלי :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails